استقلال 2 ستاره
تاج کبیر آسیا
سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : یعقوب مرادی

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: هر 4 روز يک بار بايد بازي کنيم و فشردگي مسابقات کار را سخت کرده است.

شاهرخ بياني در مورد شرايط تيم فوتبال استقلال گفت: تيم شرايط خوبي دارد، تمرينات را از 4 فروردين شروع کرديم و بازيکنان هر روز بدون هيچ مشکل و ناراحتي کار خود را انجام مي‌دهند. کاملا آماده ديدار مقابل سپاهان هستيم.

به گزارش فارس، وي در مورد ديدار مقابل سپاهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي عنوان کرد: بازي بسيار سختي در پيش داريم، فشردگي بازي‌ها کار را براي ما سخت کرده است، هر 4 روز يک بار بازي داريم، روز 10 فروردين به مصاف سپاهان مي‌رويم و پس از آن بايد به عربستان سفر کنيم تا در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برويم. در بازگشت بايد به مصاف تيم گهر دورود برويم. تمامي اين فشردگي بازي‌ها در حالي است که تعدادي از بازيکنان ما در اردوي تيم ملي حضور دارند و اين کار را سخت تر مي‌کند.

بياني خاطر نشان کرد: در اين شرايط بايد بازيکنان را از لحاظ بدني آماده نگه داشت به همين خاطر کادر فني چند روز به تيم استراحت دادند و در شروع مجدد تمرينات‌مان را با قدرت ادامه مي‌دهيم.
 

سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : یعقوب مرادی

نکته مثبت بازي مقابل سپاهان ميزباني ما در ورزشگاه آزادي است که حمايت هواداران مي‌تواند به ما کمک کند. 

آرش برهاني در مورد شرايط استقلال گفت: 2 روز است که تمرينات‌مان را آغاز کرديم و خودمان را براي ديدار روز شنبه مقابل سپاهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي آماده مي‌کنيم. شرايط خوبي داريم و آماده اين مسابقه هستيم.

به گزارش فارس، وي افزود: بازي بسيار سختي است و پيروزي در آن اهميت زيادي دارد. در ديدارهاي حذفي کوچکترين اشتباه غير قابل جبران است. نکته مثبت اين بازي براي ما ميزباني در ورزشگاه آزادي است و اميدوارم هواداران در اين مسابقه به خوبي ما را مورد حمايت قرار دهند تا با کمک آنها بتوانيم به فينال جام حذفي راه پيدا کنيم.
 

سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : یعقوب مرادی

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: بازي بسيار حساسي را پيش رو داريم و مطمئن باشيد سپاهان را مي‌بريم.

سياوش اکبرپور در مورد ديدار مقابل سپاهان گفت: بازي سختي است. سپاهان تيم قدرتمندي است اما هدف‌مان رسيدن به فينال جام حذفي است و بايد تلاش کنيم تا در اين راه به موفقيت برسيم. در مرحله نيمه‌نهايي بازي حساس و مهمي را پيش رو داريم و با توجه به امتياز ميزباني حتما بايد پيروز شويم.

به گزارش فارس، وي در مورد شرايط آمادگي استقلال عنوان کرد: چند روز است تمرينات‌مان را آغاز کرديم و تقريبا هشتاد درصد آماده هستيم. در اين ديدار با تمام توان به ميدان مي‌رويم و مطمئن باشيد به پيروزي خواهيم رسيد.
 

سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 17:23 ::  نويسنده : یعقوب مرادی

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: دغدغه‌مان فشردگي مسابقات است که دليل آن به تعطيلي‌هاي ليگ در گذشته برمي‌گردد.

امير قلعه‌نويي ضمن عرض تبريک به تمامي ايراني‌ها به مناسبت آغاز سال جديد در مورد شرايط استقلال گفت: شرايط استقلال بد نيست. از چهارم فروردين تمرينات‌مان را بدون حضور 4 بازيکن که در اردوي تيم ملي به سر مي‌برند آغاز کرديم.

وي افزود: تنها دغدغه ما فشردگي مسابقات است که مخصوصا سپاهان و استقلال را به دليل داشتن ملي‌پوشان زياد و حضور در سه جبهه اذيت مي‌کند. اين مسئله هم به گذشته بازمي‌گردد که ليگ را بي جهت تعطيل مي‌کرديم و اکنون از اين موضوع متضرر مي‌شويم. رقباي آسيايي‌مان بيشترين استفاده را از اين فشردگي ليگ ما مي‌برند. به هرحال قانونمند هستيم و از تصميمات مسئولان سازمان ليگ تمکين مي‌کنيم.

به نقل از فارس، سرمربي استقلال در مورد شناختش از تيم سپاهان خاطرنشان کرد: ابتدا جا دارد به خانواده مهندس رجايي تسليت بگويم. آقاي رجايي زماني که در سپاهان حضور داشتند مديرعامل کارخانه بودند و واقعا از خبر درگذشت ايشان ناراحت شدم. او انسان بزرگ و شريفي بود و يکي از مديران نمونه فوتبال ما بود. جامعه صنعت و ورزش از فوت ايشان متضرر مي‌شود و مديران ما مي‌توانند از عملکرد آقاي رجايي به عنوان يک مديرعامل حرفه‌اي الگوبرداري کنند.

وي افزود: به دليل حضور دو ساله‌ام در سپاهان شناخت خوبي از اين تيم دارم. مقابل سپاهان کار سختي در پيش داريم و بازيهاي استقلال مقابل اين تيم هميشه زيبا و تماشاگرپسند بوده است. آنها هم مثل هر تيمي نقاط قوت و ضعف دارند. قدرت سپاهان در خط هافبک است که بازيکنان خوبي مثل نويدکيا و ابراهيمي در آن پست حضور دارند. اميدواريم بازي زيبايي را مشاهده کنيم.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: تنها نگراني ما مشکل کوچکي است که خسرو حيدري پيدا کرده و اميدواريم او با سلامت کامل از اردوي تيم ملي به استقلال بازگردد و ما را در اين مسابقه کمک کند. با توجه به اينکه مقابل سپاهان ميزبان هستيم اميدواريم هواداران در اين ديدار مثل بازي مقابل العين به ورزشگاه بيايند و تيم ما را در کسب موفقيت کمک کنند. اين بازي اهميت زيادي دارد چراکه با پيروزي در آن به فينال جام حذفي راه پيدا مي‌کنيم.

تيم‌هاي استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله نيمه نهايي جام حذفي روز شنبه 10 فروردين ماه در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر مي‌روند.
 

سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : یعقوب مرادی

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به اظهار ندامت حنيف عمران زاده از رفتار خود در بازي مقابل العين امارات و موافقت امير قلعه نويي او مي تواند از امروز(دوشنبه) در تمرين هاي تيم استقلال شرکت کند.

ميرشاد ماجدي افزود: البته کميته انضباطي باشگاه استقلال درخصوص رفتار عمران زاده وارد عمل شده است و اين بازيکن بايد در اين کميته پاسخگوي رفتار خود باشد و هر رايي که صادر کند، اجرا خواهد شد.

به گزارش ايرنا، وي ادامه داد: در خصوص عمران زاده با اميرقلعه نويي صحبت کرده ايم و با توجه به عذرخواهي اين بازيکن از رفتار خود، سرمربي تيم استقلال فقط با حضور عمران زاده در تمرين موافقت کرده است.

اميرقلعه نويي سرمربي تيم استقلال در ديدار 23 اسفند ماه اين تيم مقابل العين امارات در هفته دوم ليگ قهرمانان باشگاه آسيا و 2 دقيقه مانده به پايان اين بازي، حنيف عمران زاده مدافع تيمش را که درحال گرم کردن بود فراخواند تا به بازي بفرستد که با مخالفت اين بازيکن مواجه شد و در ادامه قلعه نويي با ناراحتي از اين بازيکن خواست به رختکن برود.

پس ازاين مسابقه، حنيف عمران زاده ازحضور در تمرين هاي تيم استقلال تا اطلاع ثانوي منع شد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد:تمرين هاي اين تيم پس از تعطيلات نوروز،از ديروز (يکشنبه) از سرگرفته شد و آبي پوشان ساعت 17 امروز نيز تمرين خود را در کمپ زنده ياد ناصر حجازي پيگيري مي کنند.

ماجدي تصريح کرد:باتوجه به ديدارهاي حساس پيش رو، تمام بازيکنان تيم استقلال که در کشور مان حضور دارند بايد در تمرين شرکت کنند و هيچ عذري از آنان پذيرفته نيست.

تيم فوتبال استقلال تهران روز دهم فروردين ماه در مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي ايران در ورزشگاه آزادي تهران پذيراي تيم فولاد مبارکه اصفهان است.
 

یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
آخرين تمرين تيم فوتبال استقلالدر غياب مجتبي جباري و تعداد ديگري از بازيکنان اين تيم برگزار شد. تيم فوتبال استقلال آخرين تمرين خود را در سال 91 از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد. به گزارش فارس، تمرين امروز آبي‌پوشان غايبان زيادي را به خود مي‌ديد، مجتبي جباري که از بعد ديدار با العين امارات ديگر در برنامه‌هاي تاکتيکي اين تيم شرکت نکرده است، امروز هم بهکمپ حجازي نيامد تا شايعه قهر او قوت بگيرد. ظاهراً جباريبه خاطر مشکلات مالي در تمرينات تيم استقلال شرکت نکرده است. با اين وجود اين بازيکن غايب ديدار استقلال و نفت تهران خواهد بود. *کيانوش رحمتي ديگر بازيکني بود که در تمرين امروز استقلال شرکت نداشت. اين بازيکن به دليل آنفولانزاي شديد چند روزي است که در خانه بستري شده و با کسب اجازه از کادر فني نمي‌تواند در تمرينات تيم استقلال شرکت کند. همچنين آرش برهاني که در بازي فردا محروم است ديگر غايب تمرين امروز استقلال بود. آرزه کاماچو بازيکنبوليويايي استقلال نيز به اردوي تيم ملي کشورش پيوسته و او هم در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور نداشت. حنيف عمران‌زاده نيز به دليل مسائل انضباطي همچنان در تمرينات غايب است. *يکي از طرفداران تيم استقلال که از کاشان به تهران آمده بود با يک دستگاه وانت نقاشي بسيار بزرگي را از فرهاد مجيدي به کمپ زنده‌ياد حجازي آورد. وي با همين عکس مقابل درب کمپ حجازي ايستاد و هنگاميکه مجيدي وارد ورزشگاه شد با تعجب به اين عکس نگاه مي‌کرد. جالب است که اين هوادار عکس را براي فرهاد مجيدي آورده تا او با خود ببرد ولي نه فرهاد مجيدي وانت دارد و نه اين نقاشي بزرگ که حتي از کاپيتان تيم استقلال هم بلندتر است در ماشين او جا مي‌شود. اين هوادار کاشاني قبل از شروع تمرين از فرهاد مجيدي خواست تادر کنار عکس خودش عکس بگيرد که مجيدي اين کار را کرد و سپس يک امضاء روي اين نقاشيکشيد. *حدود 30 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز حضور داشتند و آنها در خصوص غيبت مجتبي جباري سؤالاتي را مي‌پرسيده و نگران بودند. *امير قلعه‌نويي که خود را از نشست خبري به تمرين رسانده بود برنامه‌هاي آبي‌پوشان را زير نظر گرفت. *سيد مهدي رحمتي که چند روز درتمرينات استقلال حضور نداشت، امروز پا به پاي ديگر بازيکنان تمرين کرد. *شاهرخ بياني و مهدي فنوني‌زاده، حاضران تمرين امروز آبي‌پوشان بودند و ميرشاد ماجدي نيز در تمرين امروز حاضر نبودند. *بازيکنان تيم استقلال در ابتداي تمرين به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس به سمت دروازه شوت زدند. مرحله پاياني تمرين ارسال از جناحين بود که بازيکنان در قالب دو گروه اين برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند. *تيم فوتبال استقلال پس از مسابقه فردا تا روز چهارم فروردين‌ماه تمرينات خود را تعطيل اعلام کردند و اين تيم براي ديدار روز دهم فروردين از چهارمين روز نوروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را پيگيري مي‌کند.
یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
جباري براي چندمين روز متوالي در تمرينات تيم استقلال حاضر نشد تاشايعه قهرش قوت بگيرد. به گزارش فارس ،مجتبي جباري براي چندمين روز متوالي در تمرينات تيم استقلال حضور نيافت به اين ترتيب شايعه قهر او به خاطر مسايل و مشکلات مالي از استقلال قوت گرفت. جباري بعد از بازي با العين در تمرينات تيم استقلال حاضر نشده است. در حال حاضر باشگاه استقلال مشکلات مالي فراواني دارد.
یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: برخي بازيکنان روزي يکميليون مي‌گيرند و غيرحرفه‌اي هستند. امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با نفت تهران گفت: پيشاپيش عيد نوروز را به همه عزيزان داخل و خارج کشور تبريک مي‌گويم و اميدوارم زير سايه اهل بيت سال خوبي داشته باشند. يکي از کليد‌هاي قهرمانيماست و بعد از بازي با صبا اين مسابقه هم يکي از کليد‌هاي قهرماني است. اميدوارم طوري بازيکنند که راه قهرماني ما هموار شود. به گزارش فارس: اميدوارم بازيکنان همان حس بازي با تراکتورسازي را داشته باشند. هرچندهنوز همه دغدغه مالي ما برطرف نشده است اما اعضاي هيئت مديره و نجف نژاد در تلاش هستند و اميدوارم قبل از عيد مشکلات مالي برطرف شود. البته با پيگيري‌هايي که انجام داده‌ايم شنيده‌ايم مشکلات در حال رفع شدن است اميدوارم قبل از بازي فردا و يا بازي‌هاي آينده اين اتفاق بيفتد اما به عنوان يک طرفدار و استقلالي از بازيکنانم تشکر مي‌کنم. وي ادامه داد: از پرسنل باشگاه و همه کساني که زحمت مي‌کشندتشکر مي‌کنم. حتي کارمندان باشگاه هم 4 ماه است که حقوق نگرفته‌اند نفت تهران تيم بسيار خوبي است که منابع مالي آنهابه موقع پرداخت مي‌شود و تيم داخلي آنها مثل تيم بيروني آنهاست. در بازي هم همه چيز مشخص است و ابراهيم زاده هم يکي از مربيان خوب محسوب مي‌شود که فکر مي‌کنم خط حمله آنها با حضور رضا نوروزي قوي شده است و اگر حس مسئوليت پذيري داشته باشيم بههدف‌مان خواهيم رسيد. قلعه‌نويي در مورد اينکه حنيف عمران‌زاده را به خاطر عيد مي‌بخشيد يا نه گفت: در مقامي نيستم که بخواهم کسي راببخشم اما باشگاه اصولي دارد که همه بايد تابع باشند. يک سرهنگ راهنمايي و رانندگي نمي‌تواند چراغ راهنمايي را به خاطر سرهنگ بودن رد کند. من قدرت اخراج عمران‌زاده را ندارم امااو را در اختيار باشگاه گذاشتم. عمران زاده به مردم و پيراهن استقلال پشت کرد البته بعد عذرخواهي کرد. در فينال جام جهاني تورس 4 دقيقه بازي کرد وبه اجبار تعويض شد. در همين رئالمادريد کاکا يک دقيقه هم بازي نمي‌کرد اما فوق العاده به کارش ادامه مي‌دهد. در استقلال همساموئل چنين شرايطي دارد. نه رفتار نه کارهايمان حرفه‌اي است وقتي پولمان دير مي‌شود زمين و زمان را به هم مي‌دوزيم. وي در خصوص 16 تيمي شدن ليگ برتر گفت: اين چه دردي از ما درمان مي‌کند؟ 16 يا 18 تيمي شدن با آماري که نصيرزاده 124 بازي را در پي دارد متاسفانه همه چيزمان به هم مي‌خورد. به جاي درست کردن زمين‌ها و هواپيماها کارهاي ديگر انجام مي‌دهيم. اگر پول حرفه‌اي مي‌گيريم بايد رفتار حرفه‌اي هم داشته باشيم. همان برنامه‌اي که کارگران فولاد را نشان مي‌داد ديديم که يک کارگر نهايتا 1 ميليون تومان در ماه مي‌گيرد اما بازيکناني داريم که روزي يک ميليون مي‌گيرند اين کارها را انجام مي‌دهند. مطبوعات به جاي پرداختن به برد العين به اين اتفاقپرداختند. قلعه‌نويي در مورد محرومان و مصدومان تيمش گفت: جا دارد از دکتر نوروزي و بقيه کادر تشکرکنم. خانم محمدي روزانه چندين ساعت کار مي‌کنند و اميدوارم کهبقيه بازيکنان به اين بازي برسند. سرمربي استقلال در مورد برنامه‌ اين تيم گفت: بعد از بازي تعطيل مي شويم و از روز 4 فروردين تمرينات را شروع مي‌کنيم. تا قبل از بازي 10 فرودرين با سپاهان که اگر قرار شد انجام شود دو جلسه تمرين هوازي دارم. مي‌خواهم اشاره کنم. قانونمند هستيم و هر تاريخي که سازمان ليگ بگويد بازي مي‌کنيم اما بازي 10 فروردين به هر دو تيم فشار مي‌آورد. بازي با الهلال فينال است و از تاج مي‌خواهم که به اين مسئله ملي نگاه کند. قلعه‌نويي در مورد اينکه با 16 يا18 تيمي شدن موافق است يا نه گفت: مازندران يک استان ورزش خيز است که نماينده ندارد. اگر کل ليگ را نگاه کنيم فقط يک ورزشگاه آزادي را داريم. سپاهان با اين همه افتخار در آسيا مي‌خواست در آزادي بازي کند. وقتي به ازبکستان رفتم يک بازي را ديدم و وقتي شش ماه بعد به همان ورزشگاه رفتم باورم نمي‌شد که همان ورزشگاه است. ورزشگاه نقش جهان اما هنوز اندر خم يک کوچه است. متاسفانه هيچکس به فکر مشکلات مردم نيست. مي‌توانيم 20 تيمي هم باشيم اما اولين حريف ما در هر شهر زمين مسابقات است. وي افزود: اگر گفتم استقلال به بلوغ تاکتيکي رسيده به خاطر ايناست که زمين‌هاي خارج از کشور خوب است زمين قطر آنقدر خوب بود که فتح‌الله‌زاده 20 شيرجه در آن زد. اينها هيچکدام ما را جلو نمي‌برد. دوسال پيش گفتيم سقف قرارداد و حالا آن را برداشتند وفقط حق ما خورده شد. دم از الله اکبر مي زنند و تا بيت المقدس مي‌روند ولي حق آدم را نمي‌دهند. کار ترکيه را انجام بدهيد. کار بلد نيستيد الگو برداري کنيد. مگر نديديد که 30 سال پيش چه برنامه ريزي کردند و حالا گالاتاسراي ،شالکه را برد. برنامه ريزي را پورسينا و تاج انجام دادند که سپاهان به اينجا رسيده ‌است متاسفانه برنامه ريزي‌ها قائم به مدير شده است. هنگامي که مربي تيم ملي بودم برنامه سال 2020 را هم داده بودند اما در کشور ما مهرعليزاده طرح جامع مي‌دهد و اکنون خاک مي‌خورد اينها ورزش ما را به عقب مي‌برد. هما اکنون کجاست؟ دلم مي‌سوزد. برخي تا مي‌توانستند از ميکروفن‌ها استفاده کردند و ورزش را 10 سال عقب انداختند. رحيمي مديرعامل سپاهان 30 سال پيش ورزشکار بوده و ماليات من را هم داده اما يک مديري ديگر الله اکبر مي‌گويد ولي هيچ چيز را رعايت نمي‌کند.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال 2 ستاره و آدرس moradi.4338.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 40780
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

esteghlal2setare


 
 
 
-PostId-