استقلال 2 ستاره
تاج کبیر آسیا
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: حنيف عمران زاده از طرف کادر فني در اختيار باشگاه قرار گرفته و آنها در ارتباط با او تصميم‌گيري مي‌کنند. ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين تيم استقلال در مورد وضعيت حنيف عمران‌زاده گفت: حنيف عمران‌زاده از طرف کادر فني در اختيار باشگاه قرار گرفته شده و در مورد ايشان بايد از طريق باشگاه، کميته انضباطي و مديريت مسائل را دنبال کنيم. به نقل از فارس، وي در مورد اينکه آيا تلاشي براي بازگشت او به تيم انجام مي‌دهند، اظهار داشت: خودم علاقه زيادي به حنيف دارم و اين مسئله را خود او مي‌داند اما باشگاه قواعد خاص خودش را دارد که از من سرپرست گرفته تا مربي و تيم پزشکي و بازيکن همه بايد به آن احترام بگذاريم، نمي‌توانيم هر کداممان يک ساز بزنيم و توقع داشته باشيم هواداران آهنگ دلنشيني را بشنوند. هوادار و کسي که از بيرون به مسائل نگاه مي‌کند همه چيز را مي‌فهمد مي‌دانم حنيف جواني کرده و در مصاحبه روز گذشته خودش به نوعي معذرت‌خواهي کرده اما بايد ابتدا باشگاه رأي خود را اعلام کند و سپس در مورد اين موضوع صحبت کنيم. همه ما به دنبال کسب افتخار براي استقلال هستيم. سرپرست آبي‌پوشان در مورد اينکه بعد از بازي با نفت تهران تمرينات اين تيم چگونه دنبال خواهد شد، گفت: فردا در جلسه‌اي با آقاي قلعه‌نويي در اين ارتباط بحث خواهيم کرد بايد مسائل را هماهنگ کنيم، مطمئنا بازيکنان نياز به استراحت دارند، مي‌دانيد که هر چند روز يکبار بازي داريم و حضور در 3 جام نياز به تعداد بازيکنان زيادي دارد اگر مي‌شد برنامه‌ريزي به شکلي باشد که مسابقات با فاصله‌ 5 روز و بيشتر برگزار مي‌شد بازيکنان تيم ملي و ليگمان مطمئنا سود مي‌بردند، وضعيت به گونه‌اي است که سازمان ليگ علاقه دارد بازي‌ها در 20 ارديبهشت به پايان برسد و دراين راستا هيچ وقت با AFC هم هماهنگ نبوديم و آنها ساز خودشان را مي‌زدند. ماجدي در مورد زمان برگزاري ديدار مرحله نيمه نهايي جام حذفي اظهار داشت: بارها صحبتم را اعلام کردم و بارها در رسانه‌ها اين بحث منتشر شده است يک ماه قبلبه ما نامه‌اي دادند و اعلام کردند مي‌خواهيم بازي را 9 فروردين برگزار کنيم و شما نظر خود را ظرف 48 تا 72 ساعت اعلام کنيد. در اين مورد بيش از 4 جلسه من با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي برگزار کرديم تا تاريخي بدون عيب و ايراد پيدا کنيم اما شرايط به گونه‌اي رقم خورده که هر چه ما مي‌گوييم احساس مي‌کنيم حرف بيهوده مي‌زنيم. اين را ديگر نمي‌توان گفت هماهنگي. الان سرپرست و مديرعامل سپاهان هم نظر خودشان را دارند، احساس مي‌کنم همه به بازيکن فکر مي‌کنيم هر چند برخي به بازيکن نگاه ابزاري دارند. از الان به بعد مديريت‌ها هستند که بايد در اين ارتباط تصميم بگيرند و کار از کارشناسي خارج شده است. وي افزود: خستگي بازيکنان بيشتر مد نظر من قرار دارد، ديدار جام حذفي بسيار حساس است و برنده آن راهي فينال مي‌شود و نبايد اين بازي را ساده نگاه کنيم. ماجدي در مورد اينکه آيا امکان دارد جام حذفي را فراموش کنيد، عنوان کرد: به هيچ وجه چنين کاري نمي‌کنيم، بازيکنانمان بدون غيبت در تمرينات حاضر مي‌شوندو توانايي حضور در 3 جام را داريم، هرگز بي‌خيال نمي‌شويم و تسليم نخواهيم شد. تا پايان در هر3 جام با قدرت تلاش مي‌کنيم وافتخارمان اين است که در مسيري که قرار گرفتيم به موفقيت برسيم.
شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
ديدار دو تيم نفت تهران و استقلال در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. به گزارش فارس، مسئولان باشگاه نفت تهران هفته گذشته اعلام کردند با توجه به شرايط ميزباني در ديدار با استقلال در ورزشگاه آزادي مقابل آبي پوشان بازي نمي کنند و اين بازي بايد در ورزشگاه تختي برگزار شود اما ظاهرا مسئولان سازمان ليگ با اين موضوع مخالفت کرده اند. ميرشاد ماجدي در اين باره گفت: تا امروز چيزي به ما ابلاغ نشده و تا آنجا که مي دانيم بازي در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
پيشکسوت استقلال با اشتباه خواندن رفتار حنيف عمران زاده مي‌گويد اعتراض بازيکن به تعويض، مشکل فرهنگي است. مهدي پاشازاده در گفت‌وگو باخبرنگار ايسنا، درباره ديدار استقلال والعين امارات گفت: بازي سختي براي استقلال بود. استقلال به علت خستگي ناشي از بازي تراکتورسازي نتوانست بازي خوبي به نمايش بگذارد. با اين حال با ورود نفرات جديد به ترکيب استقلال، ضعف بدني چند بازيکن پوشش داده شد و گل‌هاي برتري استقلال به ثمررسيد. البته اگر ساموئل گل اول را نمي‌زد شايد نتيجه بازي چيزديگري مي‌شد. او با انتقاد از رفتار عمران‌زاده و تمردش از حضور در ميدان گفت: اين مشکلات فرهنگي است. متاسفانه در ايران هميشه حق را به بازيکن مي‌دهيم. من چند هفته پيش هم گفتم اگر قرار باشد کسي اعتراض کند، آن فرهاد مجيدي است؛ بازيکني که با وجود دقايق کوتاهش در زمين مثمر ثمر بازي کرده اما اعتراضي ندارد. در جهان هم بازيکنان بزرگي حتي در دقايق 95 به ميدانرفته‌اند و هيچ اعتراضي به اين مسائل ندارند. پيشکسوت استقلال افزود: من فکرمي‌کنم عمران زاده در قطر تمرکزش را از دست داد و با حاشيه‌هايي که در گذشته داشته، در شرايط احساسي‌ قرار گرفت و آن رفتار را انجام داد. حنيف بايد به اين فکر مي‌کرد که اگر به علت تمردش از حضور در ميدان، استقلال بازي برده را در همان وقت‌هاي اضافه از دست مي‌داد، آيا رفتارش صحيح بود؟ اميدوارم او از کارش پشيمان شود.همه مي‌دانند که اين کار اشتباه است. پاشازاده در پايان کمي هم از استقلال انتقاد کرد و گفت:‌ فکرمي‌کنم استقلال با وجود بازيکنان زيادي که در اختيار دارد درادامه رقابت‌هاي سه جام پيش‌رو به مشکل بر مي‌خورد. به نظرم استقلال بايدکمي در آسيا به خودباوري برسد.خودباوري از اين جهت که وقتي در تهران ميزبان تيم‌هاي ديگر هستند، چيزي حدود 70 درصد بازي در اختيارشان باشد.
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 8:55 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
با اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا، جي لويد ساموئل بهترين بازيکن ديدار استقلال و العين امارات شد. به نقل از سايت فدراسيون فوتبال،محمد رضا کسرايي مسئول بين الملل سازمان ليگ در اين‌باره گفت: بر اساس اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا، جي لويد ساموئل در بازي تيم‌هاي استقلال ايران والعين امارات، بهترين بازيکن زمين شده است. در گزارش ناظر داوري به کنفدراسيون، نام ساموئل به عنوان بهترين بازيکن زمين درج شد. بر اساس همين گزارش، دربازي الجيش قطر و تراکتورسازي هم قاسم دهنوي بهترين بازيکن ميدان و دربازي الغرافه و سپاهان جبرئيل سيسه بهترين بازيکن شد.
پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
سازمان ليگ زمان دو ديدار نيمه نهايي جام حذفي را تغيير داد. به نقل از سايت سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران، با درخواست مدير محترم گروه ورزش شبکه سه سيما براي تغيير زمان ديدار دو مسابقه از مرحله نيمه نهايي جام حذفي موافقت شد. به اين ترتيب ديدار دو تيم استقلال و سپاهان در روز 10 فروردين 92 که قرار بود ساعت 18:50 برگزار شود در همان روز و ساعت 17 برگزار مي‌شود. همچنين ديدار دو تيم داماش گيلان و پرسپوليس روز 16 فروردين 92 ساعت 17 برگزار مي‌شود. نيز زمان ديدار دو تيم پرسپوليس وپيکان از هفته سي و يکم ليگ برتر تغيير کرد. به اين ترتيب ديدار دو تيم پرسپوليس و پيکان که قرار بودساعت 18:50 برگزار شود در همان روز و ساعت 17 برگزار مي‌شود.
پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
سرپرست استقلال مي گويد کار حنيف عمران‌زاده غير حرفه‌اي بوده و و کميته انضباطي درباره او تصميم گيري خواهد کرد. ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره بازي ديروز استقلال برابر العين گفت: خستگي بازي با تراکتور در ساق بازيکنان ما بود اما حضور هواداران،‌ غيرت بچه‌هاي استقلال و لطف خدا موجب شد تا سه امتياز را به دست آوريم. با تعويض‌هايي که کرديم شادابي را به تيم تزريق کرديم و توانستيم يکي از بهترين تيم‌هاي غرب آسيا را شکست دهيم. او در پاسخ به اين مطلب که به نظر مي‌رسيد استقلال کمي در نيمه نخست کمي سردرگم بازي مي‌کند، گفت: سردرگمي استقلال به خاطر خستگي فرزاد حاتمي بود. وقتي که مهاجمتان خسته باشد يک سوم جلويي زمين را نمي‌توانيد خوب حفظ کنيد و اين مسئله مشکل ايجاد مي‌کند. ما خودمان هم فهميديم که حاتمي با وجود انگيزه زياد خسته است. به همين علت توپ را به خوبي نتوانستيم در کنترل بگيريم و او راتعويض کرديم و با تعويض او نيروي تيم افزايش پيدا کرد. سرپرست استقلال در ادامه با انتقاد از برنامه‌ريزي ليگ افزود:‌ همه حرف ما همين است که اين خستگي به تيم ما لطمه مي‌زند. بازيکنان ما باز هم دوشنبه بايد غيرتشان را به کار بيندازند و بازي کنند. البته فوتبال ايراني همين است. فوتبالي که استاديوم ندارد و بازيکن حرفه‌اي ندارد. غير ازاين که بگويم با غيرت حاضر مي‌شوند چه چيزي مي‌توانم بگويم. من مطمئنم غيرت بازيکنان استقلال اين تيم راتا 28 اسفند مي‌کشاند. درباره بازي با سپاهان هم يک مسئله مديريتي است ولي مي خواهم بگويم فوتبال ملي ما از اين برنامه ريزي ضرر مي‌کند. اين بازيکنان ماشين نيستند. خسرو حيدري در بازي با تراکتور به خاطر يک پاس ساده عضله‌اش کش آمد. من بازي ديروز سپاهان را نديدم اما مطمئنم شکست اين تيم به خاطر خستگي بازيکنانش بوده است. او درباره وضعيت عمران‌زاده گفت: فعلا کادر فني و شخص آقاي قلعه نويي صلاح ديده‌اند در تمرينات حاضر نشود. من صحنه را نديدم ولي کمک‌هاي آقاي قلعه‌نويي به من گفتند به جاي عمران‌زاده به موسوي بگو تا به ميدان بيايد. من فکر کردم تعويض تاکتيکي است که بعدا متوجه شدم اين گونه نبوده است وعمران‌زاده براي حضور در ميدان تمرد کرده. به نظرم جواني و عصبانيتش باعث شده اين کار را بکند. ماجدي در ادامه درباره ناراحتي آرزه از تعويضش گفت: ما در رختکن هم به آرزه اولتيماتوم داديم که تکان دادن دست در زمان تعويض مي‌تواند تصور بدي براي تماشاگران ايجاد کند و ايشان هم مسئله را قبول کرد. ما در استقلال از اين کارها نداريم. سرپرست استقلال در ادامه باز هم درباره وضعيت عمران‌زاده صحبت کرد و افزود: من پيش از اين هم گفتم فوتبال ما ايراني است و اين ايراني بودن فوتبال در همه مسائل خودش را نشان مي‌دهد. تيم العين چهار بازيکن در اختيار داشت که هفت ميليون يورو ارزش داشتند يا همان آقاي ژيان که چند ميليون يورو ارزش دارد. عمران‌زاده جواني وعصبانيت را چاشني کارش کرد که در فوتبال حرفه‌اي چنين مسئله‌اي وجود ندارد و در فوتبال حرفه‌اي بازيکن ريلکس است و از دقيقه يک تا 90 مجوزش دست مربي تيم است ولي در فوتبال ايراني هر دو مسائل فوق يعني جواني و عصبانيت گويا اجتناب‌ناپذير است.مطمئنا با عمران‌زاده برخورد مي‌کنيم. در حال حاضر عمران زاده با نظر شخصي قلعه نويي از تمرين محروم شده و در اختيار باشگاه است. آقاي فتح‌الله‌زاده و کميته انضباطي بايد صحبت کنند و در اين‌باره تصميم بگيرند. اميدوارم اين مسئله هر چه سريع‌تر به خوشي حل شود.
پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 9:53 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
هافبک ترينيدادي تيم فوتبال استقلال تهران نيز به جمع صدرنشينان جدول گلزني ليگ قهرمانان آسيا 2013 در هفته دوم اضافه شد. در هفته دوم رقابت ها ديشب ساموئل جي لويد با گلزني در برابر العين امارات با 2 گل زده در کنار سيد مهدي سيد صالحي از تيم تراکتورسازي ، جواهر سوکاي از تيم سپاهان ، دو مهاجم تيم اف سي سئول کره جنوبي يعني يون ايل لوک کره اي و ديان داميانوويچ گلزن مونته نگرويي ماريکوي مهاجم برزيلي تيم گوانگجو اوورگرانده چين ، احمد الحوسني بازيکن عماني الاهلي عربستان ، جبرئيل سيسه مهاجم مشهور و فرانسوي الغرافه قطر ، لياندرو دومينگوئس مهاجم برزيلي از تيم کاشيوا ريسول ژاپن ،اولکساندر پيسچور از تيم بنيادکار ازبکستان و واگنر ريبيرو ازالجيش قطر در صدر قرار گرفتند.
پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 8:40 ::  نويسنده : یعقوب مرادی
حنيف عمران‌زاده تا اطلاع ثانوي از حضور در تمرينات تيم استقلال منع شد. در دقيقه 90 بازي امروز استقلال و العين، در حالي ‌که امير قلعه‌نويي قصد داشت در دقايق پاياني حنيف عمران‌زاده را وارد ميدان کند به او گفت تا از پشت دروازه به کنار زمين بيايد اما عمران‌زاده با تأخير اين کار را انجام داد و همين امر باعث شد تا قلعه‌نويي از اين تعويض منصرف شود و به عمران‌زاده اعلام کرد که به رختکن برود. به گزارش فارس، قلعه‌نويي قصد داشت سيدايمان موسوي را جايگزين کند که سوت پايان بازي زده شد. به همين دليل کادر فني باشگاه استقلال تصميم گرفت که اين بازيکن تا اطلاع ثانوي سر تمرينات استقلال حاضر نشود.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال 2 ستاره و آدرس moradi.4338.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 40764
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

esteghlal2setare


 
 
 
-PostId-